025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

مزایای داشتن سایت

»مزایای داشتن سایت
مزایای داشتن سایت

مزایای داشتن وب سایت چیست

امروزه اکثر مردم برای فروش و سود بیشتر ازسایت های اینترنتی استفاده میکنند که بسیار موثر بوده و رشد بسزایی در کسب و کار دارد . با داشتن نماد اعتماد این اطمینان را به مشتریان خود می دهید که امکان کلاهبرداری وجود ندارد و اعتماد بیشتری پیدا می کنند . دسترسی به اینترنت این امکان را ایجاد کرده است که افراد برای رفع سوالات و نیازهایشان و جمع آوری اطلاعات در اینترنت جست و جو کنند . پس اگر شما کسب و کار خود را اینترنتی کنید و در لیست وب سایت های سرچ شده توسط آنها باشید می توانید آنها را به مشتریان خود تبدیل نمایید .

اگر از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی سوال نمایید حتما از میزان سود و بازدهی آنها تعجب خواهید کرد .

داشتن سایت یکی از مواردی است که میتوانید بدون ریسک انجام داده و با مدیریت صحیح و ارائه خدمات آنلاین خوب جزء بهترین ها شوید.

 

اهمیت داشتن سایت

با شیوع ویرووس کرونا در سال 2019 میلادی کسب و کار های اینترنتی رونق بسیاری گرفت و اکثرسایت ها پیشرفت بسزایی داشته اند. افرادی توانستند کسب و کار خود را نجات دهند که در هنگام بسته شدن مغازه ها و شرکت ها، با فروش آنلاین و ارائه خدمات آنلاین کماکان آماده خدمات دهی به مشتریان خود از راه دور بودند .

قرنطینه های دوران کرونا مثالی بارز در اهمیت داشتن سایت است

مثالی دیگر از اهمیت داشتن سایت فیلتر شدن شبکه های اجتماعی می باشد . اگر شما فروشگاه دارید و عقیده دارید شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام گزینه بهتری برای فروش اینترنتی شما است می توانید عاقبت کسب و کارهایی که در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام حضور داشتند و ضررهایی که با فیلتر شدن به آنها وارد شد را به خاطر بیاورید !

یا حتی به خاطر بیاورید که قطعی اینترنت و مشکلات این چنینی نیز ضررهای زیادی به کسب و کارهای اینترنتی زد و در این میان کسانی پیروز بودند که از وب سایت هایی با سرورهای داخلی بهره مند بودند و بدون مشکل در آن ایام توانستند خدمات آنلاین خود را ارائه دهند و فروش داشته باشند .

چرا شما جزئی از این افراد نباشید ؟

 

 

طراحی سایت با سرور داخلی

 

 

 

 

دلایل استفاده از وب سایت

  • افزایش فروش

با خرید سایت فروشگاهی حیطه فروش خود را از سطح شهر به کل کشور و یا حتی دنیا تغییر می دهید این همان جادوی دهکده جهانی یعنی اینترنت است .

با کمی مدیریت و زمان می توانید جز بهترین فروشگاه ها در نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید و افزایش فروش داشته باشید

  • صرفه جوی در هزینه های اولیه

برای فروش یا ارائه محصولات نیاز به یک فروشگاه یا مکانی برای کسب و کار دارید و این شامل هزینه خرید و یا اجاره می شود ، ولی با راه اندازی وبسایت دیگر نیازی به این هزینه ها نیست و با سرمایه بسیار کمی میتوان کسب و کاری راه اندازی کرد و محصولات را به فروش رساند.

  • صرفه جویی در زمان مشتری

امروزه با پیشرفت جامعه و فراگیری اینترنت دسترسی به نیاز بشر بسیار آسان شده است. شما می توانید اطلاعات دقیق محصولاتتان را در اختیار مشتری قرار دهید . مشتری در هر زمان اطلاعات کالای شما را با سایر فروشگاه ها مقایسه می کند و از شرایط گارانتی و .. شما و دیگران اطلاع پیدا می کند . با ارائه محصولات با قیمت های رقابتی و درج توضیحات کامل و بی نیاز کردن مشتری از مراجعه حضوری می توانید فروش خودتان را بیشتر کنید و به سود بسیار زیادی دستیابی پیدا کنید.

  • همیشه در دسترس بودن

سایتتان این امکان را به شما میدهد که بصورت تمام وقت و روز های تعطیل بتوانید خدمات ، اطلاعات و محصولات را روی سایت بارگذاری کرده و در دسترس همگان قرار دهید .

  • گسترش کسب و کار

در سال های گذشته برای گسترش کسب و کار و فروش محصولات باید مغازه ای در مکانی پر رفت و آمد تهیه میکردیم و با بهترین سلیقه ویترین را تزئین میکردیم ولی امروزه اگر کسب و کاری از قبل راه اندازی کرده اید برای پیشرفت شغلی خود میتوانید با هزینه بسیار کمی سایت تهیه کنید. با ایجاد وبسایت و وارد کردن محتوای مناسب میتوانید به یکی از پر بازدید ترین سایت ها تبدیل شده و کسب و کار خود را گسترش دهید .

  • ساخت برند اختصاصی

با راه اندازی وب سایت میتوانید برند فروشگاه خود را به عنوان یک برند معتبر در ذهن مردم معرفی نمایید.

  • تاثیر طراحی سایت در نجات زمین

استفاده از سایت کمک بسیار زیادی به محیط زیست میکند و باعث میشود درختان کمتری برای تبلیغات و یا ارائه محصولات قطع شوند . با ایجاد سایت دیگر نیازی به چاپ بروشور و کاتالوگ کاغذی نیست . بروشورهایی که اگر فرسوده نمی شدند و از بین نمی رفتند، توزیع آنها محدود به شهر خودتان بود و تنها در صورتیکه نیروی انسانی ماهر و دلسوزی پیدا می کردید ،شاید تعدادی از آنها به دست مخاطبان اصلی شما می رسید . چه بسا با یک تغییر مکان و یا تغییر شماره تلفن مجبور به چاپ مجدد کل بورشورها و کاتالوگ هایتان می شدید . 

ولی با وبسایت میتوان محدوده تبلیغات را گسترش دهید . در لحظه اطلاعات تماستان را بدون نیاز به هزینه تغییر دهید و چون علاقه مندان به فعالیت شما ، در اینترنت سرچ میکنند همیشه در دسترس مخاطب اصلی و جامعه هدف خود هستید .

پس حذف بروشورها و کاتالوگ ها و فاکتورهای کاغذی همگی یعنی جلوگیری از قطع بی رویه درختان و نجات کره زمین.

  • برقراری ارتباط با مشتری

در دنیای اینترنت مشتریان درباره کالا نظرات خود را بیان میکنند و به شما این امکان را میدهند که سلیقه مشتریان را بشناسید و مشتری های بیشتری جذب نمایید.

 

چگونه وب سایت درست کنیم

اکنون که برخی از موارد اهمیت داشتن وب سایت را برشمردیم شاید تصمیم خود را گرفتید تا یک سایت طراحی کنید و از گردونه رقابت در دنیای مجازی عقب نمانید . ایجاد وبسایت چندین سال است که در بین مردم رواج یافته است و به دلیل داشتن هزینه بسیار بالا برای طراحی و کد نویسی وبسایت ، تعداد محدودی از مردم میتوانستند سایت طراحی نمایند اما امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و ظهور سایت سازهایی که کل فرایند طراحی سایت را توسط نرم افزار انجام میدهند ، فرایند طراحی سایت دیگر زمانبر و هزینه بر نیست .

هدف از ایجاد این مقاله نوشتن مزیت های ایجاد وبسایت برای کسب و کار و رونق در کارتان است پس یکی از بهترین سایت ساز های ایران را به شما معرفی میکنیم که با داشتن چندین سال سابقه کاری در این عرصه و داشتن تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز به کمک آن میتوانید سایت خود را طراحی نموده و کسب و کارتان را رشد دهید .

طراحی سایت یوتاب

 

سایت سازیوتاب

 سایت ساز یوتاب توسط نرم افزار فرایند طراحی سایت را تسهیل کرده است . قالب های بسیار متنوعی را برای هر کسب و کار طراحی کردند که در صورت ثبت نام و درخواست سایت با زمان بسیار کمی سایت انتخابی شما بدون هیچ کم و کاستی طراحی میشود.

سایت ساز یوتاب سایت های مختلفی از جمله فروشگاهی ، خبری ، املاکی ، شرکتی ، کارت ویزیتی را بصورت فول امکانات و با توجه به سلیقه شما ارائه میدهد. بصورت آنلاین میتوانید سایت خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.

یوتاب با داشتن سایت های فول امکانات بهترین گزینه برای انتخاب شماست . طرح تخفیفی ویژه یوتاب را از دست ندهید.

 

 

شروع طراحی سایت

 

 

طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید
طراحی سایت شرکتی شروع کنید
طراحی سایت خبری شروع کنید
طراحی سایت شخصی شروع کنید
طراحی سایت املاکی شروع کنید
دیدگاه کاربران | 0 دیدگاه
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

menusearch