025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

کسب و کار اینترنتی با قالب غزل

»کسب و کار اینترنتی با قالب غزل
کسب و کار اینترنتی با قالب غزل

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

با توسعه روز افزون تکنولوژی ، کسب و کار اینترنتی تبدیل به یکی از بزرگترین کسب و کارها در زمان حال شده است . فعالیتی که شما خود صاحب آن باشید و از طریق اینترنت اقدام به معرفی ، ارائه خدمات و محصولات و درآمدزایی نمایید، کسب و کار اینترنتی می گویند . مثلا محصولاتی که تولید خودتان است را بفروشید و یا محصولات دیگران را به عنوان واسطه بفروشید و یا اقدام به ارائه خدماتی خاص نظیر ارائه ویدئوها ، فایل های صوتی و آموزشی در موضوعی خاص کنید . بدین ترتیب کسب و کار اینترنتی ، راهی برای توسعه کسب و کار های سنتی و راهی برای کسب درآمد روز افزون در دنیای مدرن می باشد .

 

کسب و کار اینترنتی چیست

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی پر سود و پر درآمد هستید با ما همراه باشید .

 

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

در این لحظه دنیا به دو بعد تاریخی تبدیل شده است . جهان قبل از کرونا و جهان پس از کرونا !

شاید بپرسید ارتباط کرونا ، این ویروس کوچک و ریزی که اگر میزان کل آن در بدن 10 میلیون نفر را جمع کنیم به 5 گرم می رسد ! و این چنین دنیا را درگیر خود کرده است ، چه ارتباطی با کسب و کار اینترنتی دارد ؟!

تا قبل از سال 2020 احتمالا شما دارای شغلی در فضای حقیقی بودید و مشتریان خود را داشتید . درآمد خوبی نیز از این راه بدست می آوردید و شاید نیازی برای خود نمی دید که تغییری در روند ارائه خدمات خود بصورت اینترنتی داشته باشید .

اما اکنون پس از گذشت 8 ماه از تولد چنین ویروسی ، قطعا به این نتیجه رسیدید ، کسب و کارهای سنتی ، پاسخگوی نیاز شما نیستند .

در چنین شرایطی که برای حفظ سلامت عمومی جامعه، مجبور به برای برقراری فاصله اجتماعی هستیم ، مجبوریم مغازه ها ، فروشگاه ها ، شرکت ها ، باشگاه ها و ... را تعطیل کنیم ، امروز همه کسب و کارها و همه افراد در کل جهان با گوشت و پوست و استخوان به این درک رسیدند که باید کسب و کار مجازی خود را راه اندازی کنند .

 

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

  •  راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه اولیه کم

شما می توانید با سرمایه کم شروع به کار کنید و خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه دهید . کل هزینه لازم برای شروع کار شما هزینه طراحی سایت و یک دامنه است که به یمن وجود سایت ساز ها ، این هزینه بسیار کاهش یافته است و کل وسایلی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید یک کامپیوتر یا لپتاپ متصل به اینترنت می باشد .

  • راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون محدودیت سنی و جنسیتی

در کسب و کارهای اینترنتی محدودیت سنی و جنسیتی از بین رفته است . شما صاحب تخصصی هستید پس در هر سنی هستید می توانید تخصص خود را ارائه کنید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید .

شما با هر جنسیتی باشید می توانید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید . چه خانوم و چه آقا ، شما می توانید کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی و درآمدزایی کنید.

  • افزایش فروش با راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راحتی در ارائه خدمات و محصولات و امکان مقایسه خدمات با دیگر رقبا ، این امکان را به مشتری شما می دهد تا با خیال راحت در منزل نشسته و کالا و خدمت مورد نیاز خود را تهیه کند . بدیهیست اگر شما این خدمات و کالا را بهتر از رقیبتان به مشتری معرفی کنید ، خرید از سایت شما انجام می شود .

در اینترنت هیچ سقف درآمدی نیست . پس می توانید با ارائه هرچه بهتر و بیشتر محصولاتتان ، فروش و در نتیجه درآمدتان را بیشتر کنید .

  • راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل

با راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما نیازی به دفتر کار ندارید . شما می توانید در منزل نیز شروع به فعالیت کنید . حتی می توانید بخشی از فعالیت های مجموعه خود را بصورت دورکار به افراد بسپارید و اینگونه علاوه بر کارآفرینی ، از میزان هزینه های شما برای دفتر کار و ... کاسته می شود.

  • راه اندازی کسب و کار اینترنتی به عنوان شغل دوم

شاید شما دانش جو باشید ، و یا در حیطه ای مشغول به کار هستید ، شما می توانید در کنار سایر فعالیت های خود ، با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی جدید ، درآمد زایی داشته باشید . مطمئنا این شغل دوم پرسودتر از شغل اول سنتی شما خواهد بود .

 

چرا برای کسب و کار اینترنتی باید سایت داشت؟

اگر می خواهید یک کسب و کار اینترنتی موفق داشته باشید، داشتن سایت بسیار اهمیت دارد . سایت شما جایگاهیست که در هر ساعت شبانه روز می تواند میزبان هزاران نفر از گوشه گوشه دنیا باشد . ویترینی از کسب و کار ، خدمات و کالاهای شما .

بدون اینکه نیاز به حضور خودتان باشد شبانه روز افراد به سایتتان سر می زنند ، خرید می کنند و اینگونه است که شما حتی در خواب هم پول در می آورید . چه حس خوبی ...

مطمئن باشید اگر اصولی سایتتان را راه اندازی کنید و بروز باشید و محتواگذاری مناسبی داشته باشید ، سایتتان در لیست نتایج اول گوگل نمایش داده می شود و افراد زیادی با کسب و کارتان آشنا میشوند و با کمی وقت برای محتواگذاری در سایتتان بسیاری از این افراد برای خرید از محصولات و خدماتی که دارید مطمئن می شوند .

پس اگر واقعاً قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید باید به فکر طراحی و ساخت سایت باشید.

 

طراحی سایت برای کسب و کار اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی زیادی داریم . کسب و کارهایی اعم از طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، خرید و فروش دامنه ، فروش فالوور ، انجام خدمات سئو ، برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و وبینارها ، تولید محتوا ، ارائه خدمات تبلیغات ،همکاری در فروش ، فروشگاه های اینترنتی و ...

از بین مشاغل نام برده در بالا راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و سایت های معرفی کسب و کار از رونق بیشتری در بین افراد معمولی جامعه برخوردار است .

شما صاحب هر کسب و کاری باشید ، قطعا کالا ، خدمت و یا محصولی برای ارائه و فروش دارید . این محصول می تواند فیزیکی و تولید کارخانه بزرگ خود تا تولیدی کوچک در گوشه حیاط خانه تان باشد و یا فایلی آموزشی از تخصص خودتان یا دیگر افراد . می تواند فیلم و موسیقی باشد و یا اقلام و مایحتاج روزمره مردم ، لباس ، کیف ، کفش ، لوازم خانگی ، موبایل ، دوربین مدار بسته ، لپتاپ ، لوازم التحریر ، اقلام سفر ، ماشین ، دکوراسیون و ...

دنیای وب محدودیی ندارد . شما هرشغلی داشته باشید و یا هر محصول ، برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باید یک سایت داشته باشید .

با رشد تکنولوژی ، فرایند کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت هم رشد کرده است . وجود سایت ساز و فروشگاه ساز این امکان را به افراد می دهد تا با سرعت بیشتر و هزینه کمتر سایت خود را طراحی کنند .

همین امروز سایت خودتان را طراحی کنید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید تا جزئی از کسب و کارهایی که در آینده نابود می شوند نباشید !

 

طراحی سایت شرکتی فروشگاهی

برخی فروشگاه ها تمایل دارند ظاهری حرفه ای همانند دیجی کالا برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشند . لیست کالاها بر روی صفحه اصلی سایت نمایان باشد و کاملا حس یک فروشگاه را به مخاطب القا کنند .

برخی تولیدی ها و مجموعه ها تمایل دارند سایتشان بیشتر حالت معرفی خدمات و ارائه مشاوره در حیطه تخصصی خود را داشته باشند و در کنار آن اقلام مورد نیاز مشتری در آن حیطه کاری و تولیدی خود را به مشتری بفروشند و در صفحه اصلی سایت خود ظاهر خدماتی سایت را حفظ کنند و مشتری را با یک سایت که صرفا قصد فروش کالا دارد ، مواجه نکنند . این گونه افراد تمایل دارند مشتری در کنار رفع نیازش از مطالعه بخش های خدمات رسانی سایت ، بتواند خرید هم داشته باشد .

بنابراین بهتر است از قالب هایی برای سایت خود استفاده کنند که ظاهری شرکتی با صفحات داخلی فروشگاهی باشد .

 

فروشگاه ساز یوتاب 

فروشگاه ساز یوتاب امکان طراحی سایت فروشگاهی با ظاهری حرفه ای و شکیل در قالب خدماتی را برای کاربران عزیز خود فراهم آورده است .

شما می توانید قالب غزل را برای سایت خود انتخاب نمایید . در این قالب ظاهر اصلی سایت شبیه سایت های شرکتی می باشد اما دارای صفحات داخلی برای فروش آنلاین کالا یا فایل نیز می باشد .

قالب فروشگاهی غزل ، همانند سایر دموهای فروشگاهی یوتاب ریسپانسیو بوده و در تمامی دیوایس ها اعم از لپ تاپ ، تبلت و موبایل به بهترین کیفیت نمایش داده میشود .

 

طراحی سایت فروشگاهی با قالب فروشگاهی غزل

اگر عضو خانواده بزرگ یوتاب هستید این قالب به رایگان در مجموعه مدیریت قالب های پنل مدیریت اضافه شده است .

 

 

مشاهده دموی قالب فروشگاهی غزل

 

 

 

طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید
طراحی سایت شرکتی شروع کنید
طراحی سایت خبری شروع کنید
طراحی سایت شخصی شروع کنید
طراحی سایت املاکی شروع کنید
دیدگاه کاربران | 0 دیدگاه
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

menusearch