025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

تاثیر کرونا بر کسب و کارها

»تاثیر کرونا بر کسب و کارها
تاثیر کرونا بر کسب و کارها

تاثیر کرونا بر فضای کسب و کار ها

کرونا ، ویروسی که این روزا حرف اول همه محافل و اخبار شده ، علاوه بر از پا انداختن انسان های زیادی و بیمار کردن آنها ، باعث بیمار شدن کسب و کار های زیادی نیز شده است .

 

مدیریت کسب و کار در بحران کرونا

محدودیت در رفت و آمد و اصطلاحا قرنطینه خانگی که افراد برای محافظت در برابر این بیماری انجام داده اند ، باعث شده بر روی کسب و کارها تاثیر منفی بگذارد و افراد زیادی برای آنکه از دست این ویروس در امان باشند ، دفاتر ، مغازه ها و کسب و کار خود را تعطیل کرده اند و خانه نشین شدند

چاره ای هم نیست . این روزها در یک چالش جهانی به سر می بریم که باید مراقب خود باشیم . این خود مراقبتی نتیجه کلی دارد و ایمنی ما باعث کاهش انتقال این بیماری به سایر افراد می شود .

همه کارشناسان در مورد پیشگیری از این درگیری با این ویروس می گویند ، شست و شوی دست ها و رعایت نظافت ، از جمله عواملی است که می تواند ما را از این بیماری مصون دارد .

اما آیا کسی برای کسب و کارهایی که دچار ویروس کرونا شده اند هم راه حلی ارائه می دهد ؟!

مشخص نیست این روند خود قرنطینگی تا کی ادامه پیدا می کند ، پس شما باید بفکر احیای کسب و کارتان باشید و به درآمد زایی خود ادامه دهید .

شعار این روزهای مردم ایران # کرونا_را_شکست_میدهیم است . ما می خواهیم در این مقاله ، راه حلی بدهیم که کرونای کسب و کارها را شکست دهیم .

فضای مجازی ، دنیای ارتباطات است ، ارتباطاتی بدون آنکه ترس واگیری بیماری داشته باشیم . مطمئن هستیم که کرونا از داخل صفحه گوشی یا مانیتور ، نمیتواند شما را بگیرد .

اکنون از هر زمان بیشتری مردم در فضای مجازی به سر می برند . مشتریان شما نیز در فضای مجازی وقت می گذرانند . پس چرا کسب و کار شما در فضای مجازی نیست ؟

 

چرا سایت بزنیم

الان فقط کسب و کارهایی فعالیت دارند که در فضای مجازی فعال هستند . چه بسیار افرادی که برای خرید روزانه از منزل خارج نمی شوند و خرید مایحتاج خود را از طریق سفارشات اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند .

چیزی تا عید نمانده است ، شاید محدودیت در رفت و آمد و دید و بازدید وجود داشته باشد ، اما هنوز هم افراد دوست دارند ، لباس نو برای عید خریداری کنند یا دکوراسیون خانه خود را تغییر دهند . کرونا هست ، اما زندگی تمام نشده است .

پس اگر شما هم صاحب سوپر مارکت هستید ، یا میوه فروشی دارید ، یا شرکت دکوراسیون هستید ؟ معلم هستید ؟ مشاور هستید ؟ روانپزشک هستید ؟ وکیل هستید ؟ در کار پوشاک هستید و ... هیچ فرقی ندارد . در هر زمینه ای فعالیت دارید ، می توانید خدمات خود را از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید .

فرصت را از دست ندهید .

آیا تولیدی لباس هستید ؟ آیا الان لباس های پرسنل بیمارستانی و ماسک و ... را سرلوحه کار خود قرار دادید ؟ پس سایت بزنید و خدماتتان را در آن ارائه کنید .

آیا کارخانه مواد شوینده دارید ؟ شما که در صف همیاری در کرونا قرار گرفتید و شیفت کاری خود را 3 برابر کردید ، پس سایتی بزنید و ارائه خدماتتان را در دسترس کنید .

شما با راه اندازی یک سایت اینترنتی ، علاوه بر آنکه در دسترس مشتریان خود قرار می گیرید ، اگر مثلا فروشگاه اینترنتی دارید ، می توانید با قرار دادن فیلم هایی از نحوه ضدعفونی بسته های کالاهای خود در سایت قرار دهید .

آیا آرایشگاه دارید ؟ می توانید از روند ضدعفونی و موارد بهداشتی که رعایت می کنید در سایت درج کنید .

اینگونه اعتماد ها را جلب می کنید و افراد با خیال اسوده تری اقدام به خرید از شما می کنند .

 

طراحی سایت  یا شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی نیز در این وادی بی تاثیر نیستند و شما می توانید برای کسب و کار خود پیجی بزنید . اما چرا بر داشتن سایت تاکید می کنیم ؟

در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام امکان بهروزرسانی محصولات وجود ندارد اما در سایت این امکان برای شما فراهم است. همچنین در سایت اینترنتی میتوانید بهتر محصولات و خدمات خود را مدیریت کنید و در هر زمان به راحتی اطلاعات سایت خود را بروز کنید . پس از فرصت به دست آمده به راحتی نگذرید .

 

سایت سازیوتاب

الان که در چنین زمانی هستیم باید همگی دست در دست هم دهیم . امروز زمان جشن نیکوکاری اسن . قرار نیست همیشه عاطفه ها در لباس عید خلاصه شود ، کمی مهربان باشیم . ما نیز همراه شما هستیم . بدلیل رونق گرفتن مجدد کسب و کار ها تخفیف استثنایی و ویژه ای برای طراحی سایت زده ایم تا همگی به راحتی بتوانند کسب و کار خود را آنلاین کنند و در این شرایط بتوانیم جلوی شکست کسب و کار ها را بگیریم .

یوتاب وب همیشه همراه شما ست . جهت هرگونه سوال با پشتیبانان یوتاب همراه باشید ...

 

 

طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید
طراحی سایت شرکتی شروع کنید
طراحی سایت خبری شروع کنید
طراحی سایت شخصی شروع کنید
طراحی سایت املاکی شروع کنید
دیدگاه کاربران | 0 دیدگاه
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

menusearch