025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

طرح تخفیف ویژه سایت ساز یوتاب برای حمایت از کسب و کار ایرانی

»طرح تخفیف ویژه سایت ساز یوتاب برای حمایت از کسب و کار ایرانی
طرح تخفیف ویژه سایت ساز یوتاب برای حمایت از کسب و کار ایرانی

طراحی سایت یوتاب :

 

هدف طراحی سایت یوتاب از ابتدای فعالیت خود تا کنون ، کمک به رشد و به روزشدن کسب و کار های ایرانی بوده است. ما معتقدیم که فناوری نوین و استفاده صحیح از فضای اینترنت می تواند صنعت و اقتصاد کشور را متحول کند و به گونه ای دیگر شکل دهد.

 

با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشورمان ، افزایش هزینه ها و شرایط مبهم اقتصادی ، برای کمک به راه اندازی کسب و کار های جدید و توسعه کسب و کارهایی که اکنون در شرایط دشواری قرار دارند ، بر آن شدیم که تخفیف ویژه و قابل توجهی برای طراحی سایت از طریق سایت ساز و فروشگاه ساز یوتاب در نظر بگیریم.

 

هزینه طراحی سایت و فعال سازی کلیه سایت های طراحی شده با سایت ساز یوتاب ، اعم از سایت های فروشگاهی ، خبری ، سازمانی ، شرکتی و غیره با امکانات مندرج در سایت در مدت طرح تخفیف ویژه شرکت برای تعرفه یک ساله استثنایی ارائه می دهد .

پک فول امکانات سایت ساز یوتاب + 100 مگ فضای رایگان هر ساله + قالب ریسپانسیو انتخابی برای شما فعال میگردد .

 

با این امید که شما هم وطنان گرامی از این شرایط فراهم شده بهره مناسب را ببرید و برای ایجاد کسب و کار جدیدتان و یا ادامه روند کارتان تردید نکنید. سایت ساز یوتاب ، سایت ساز ایرانی است و در هر شرایطی خود را با هموطنان همراه می داند. همچنین با پشتیبانی تیکتینگ 24 ساعته در پنل مدیریت ، پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین برای مدیریت وب سایتتان با شما همراه هستیم.

 

انواع طراحی سایت در سایت ساز یوتاب :

 

طراحی سایت در سایت ساز یوتاب در چند نوع : طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت خبری و طراحی سایت شخصی انجام می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون تجربه کار با سایت و بدون نیاز به دانش کد نویسی ، سایت خود را به بهترین شکل طراحی کنید و در مسیر پیشرفت گام بردارید.


 

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

 

 

 

امکانات طراحی سایت شرکتی

 

 

 

امکانات طراحی سایت خبری

 

 

 

امکانات طراحی سایت شخصی

 

طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید
طراحی سایت شرکتی شروع کنید
طراحی سایت خبری شروع کنید
طراحی سایت شخصی شروع کنید
طراحی سایت املاکی شروع کنید
دیدگاه کاربران | 0 دیدگاه
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

menusearch