025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

امکان جدید ایجاد لندینگ پیج یا صفحه فرود در پنل مدیریت

»امکان جدید ایجاد لندینگ پیج یا صفحه فرود در پنل مدیریت
امکان جدید ایجاد لندینگ پیج یا صفحه فرود در پنل مدیریت

امکان ساخت لندینگ پیج (صفحه فرود) به پنل مدیریت سایت ساز یوتاب اضافه گردید. این امکان به صورت رایگان برای تمامی کاربران سایت ساز یوتاب فعال شده است و هم اکنون می توانید آن را در پنل مدیریتتان مشاهده نمایید.

 

صفحه فرود یا لندینگ پیج نوعی از بازاریابی اینترنتی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر سئو و تبلیغات وب سایت شما تاثیر مثبتی داشته باشد. صفحه فرود یک صفحه وب واحد است که به صورت ویژه برای تبلیغات طراحی شده تا زمانی که افراد روی لینک ما کلیک می کنند به جای مشاهده صفحه اصلی ، به آن صفحه موردنظر ما فرود بیایند و آن را مشاهده کنند.

 

صفحه فرود یا لندینگ پیج برای فروشگاه های آنلاین و ارائه دهندگان خدمات خاص مناسب می باشد. این امکان به ویژه زمانی که شما تخفیف ویژه ای برای کالاهای خود دارید یا می خواهید خرید کالاهایی خاص را برای کاربران آسان تر کنید یا زمانی که به اطلاعات تماس کاربران نیاز دارید می تواند کاربرد زیادی داشته باشد.

 

البته لازم به ذکر است که برای ساخت لندینگ پیج باید با html آشنایی داشته باشید و صفحه مورد نظرتان را با html طراحی کنید. در صورتی که آشنایی در این زمینه ندارید می توانید تصویری از طرحتان را در تیکت ارسال نمایید تا برای شما به صورت سفارشی طراحی گردد.

 

چه نکاتی را در طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج رعایت کنید :

 

1. به طور معمول و اصولی صفحات فرود یک فرم ساده برای ثبت نام یا خرید آسان و ... دارند.

2. صفحه فرود باید جذاب و ساده باشد. ناوبری ها و منوهای صفحه اصلی را نداشته باشد.

3. از تصویر یا تصاویر جذاب و فونت مناسب استفاده کنید.

3. صفحه لندینگ پیج اولین صفحه ای است که مخاطب پس از کلیک کردن روی لینک تبلیغی شما مشاهده می کند پس نباید احساس ناامنی برای مخاطبان ایجاد شود. پیشنهادی که در صفحه فرود ارائه می دهید باید آن قدر ترغیب کننده باشد که شخص اعتماد کرده و فرم را پر کند یا پرداخت کند و یا اینکه اطلاعات تماسش را در اختیار شما قرار دهد.

4. توضیحاتتان را کوتاه ، صریح و ترغیب کننده بنویسید. هدف از ساخت صفحات لندینگ پیج متمرکز کردن مخاطبان بر هدف خاص شما (فروش یا ارائه خدمتتان) می باشد. پس با توضیحات طولانی مخاطب را از هدفتان دور نکنید. 

5. پیشنهاد ویژه ای را در صفحه فرود مطرح کنید.

6. صفحه فرود را حتما به صورت ریسپانسیو طراحی کنید تا کاربران موبایلی را از دست ندهید.

 

نحوه استفاده از صفحه فرود یا لندینگ پیج در پنل مدیریت :

 

ابتدا در بخش محتوایی سایت یک منو یا زیرشاخه از نوع صفحه ایجاد نمایید. سپس در پنل مدیریت وارد آن منو شوید و همانطور که در عکس زیر مشاهده می نمایید، تیک لندینگ پیج را بزنید.

 

ساخت صفحه لندینگ پیج یا صفحه فرود

سپس کد html صفحه را در باکس محتوای html قرار دهید و روی گزینه ارسال بزنید. می توانید از لینک صفحه ای که ایجاد کردید استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید
طراحی سایت شرکتی شروع کنید
طراحی سایت خبری شروع کنید
طراحی سایت شخصی شروع کنید
طراحی سایت املاکی شروع کنید
دیدگاه کاربران | 1 دیدگاه
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

menusearch