025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

ضوابط و قوانین یوتاب

استفاده از سایت یوتاب وب (www.utabweb.net) که در این توافق «یوتاب وب» یا «یوتاب» نامیده میشود، از یک سو و مالک مشخصات ثبت شده در سامانه ثبت نام کاربران یوتاب وب (خریدار سرویس اشتراک سایت و خدمات (شخص احرازهویت شده در پنل مدیریت)) که در این توافق «کاربر» نامیده می شود، به منزله قبول و رعایت کلیه موارد این توافق است. این توافق در شهر قم منعقد گردیده و طرفین ملزم به اجرای تمامی موارد ذکر شده در آن می باشند. ورود به سایت یوتاب وب ، خرید هر یک از خدمات یا محصولات یوتاب وب و یا هرگونه معامله یا تراکنش با یوتاب وب مستلزم پذیرش تمامی قسمت های این شرایط و قوانین بوده و در صورت سفارش هر خدمات یا محصولی از یوتاب وب، شما این قوانین را پذیرفته اید. توجه نمایید یوتاب وب با ماهیت کاربری حقیقی فعالیت میکند و حقوقی نیست.

  1. فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و شما کاربران گرامی نیز باید فعالیت های خود را در این راستا انجام دهید.
  2. هیچ یک از موارد توافق حاضر به معنای شراکت یا وجود رابطه کارگر و کارفرمائی فیمابین کاربر و یوتاب وب نمی باشد.
  3. از نظر یوتاب وب مالک سایت شخصی هست که در پنل مدیریت احرازهویت انجام دهد و کاربر متعهد میشود پس از لاگین در پنل مدیریت، مدارک احراز هویتی خود را بارگزاری کرده و یوتاب وب هیچ گونه مسئولیتی در قبال مطالب مندرج در سایت هایی که با سایت ساز یوتاب وب طراحی شده اند بر عهده نمی گیرد و کلیه مسئولیت های ناشی از آن برعهده صاحب دامین و صاحب آن سایت(کاربر) می باشد.
  4. یوتاب وب خدمات خود را تنها به افراد بالای 18 سال و دارای تابعیت ایرانی ارائه می کند. اطلاعات هویتی افراد زیر 18 سال و بدون تابعیت ایرانی تایید نشده و درصورت تهیه سرویس اشتراک سایت و خدمات توسط افراد زیر 18 سال و بدون تابعیت ایرانی، امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  5. مسئولیت حفظ و امنیت اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور کاربر بصورت محرمانه بر عهده کاربر بوده و یوتاب وب هیچگونه مسئولیتی را در قبال عملیات صورت گرفته در پنل مدیریت کاربر، چه این عملیات توسط کاربر انجام گرفته باشد چه افراد معتمد کاربر و یا افراد متفرقه ی دیگری که به اطلاعات ورود او دسترسی پیدا کرده باشند، را نمی پذیرد. همچنین کاربر متعهد می گردد در صورت حفظ نابجای اطلاعات کاربری و استفاده افراد متفرقه از حساب کاربری وی و بروز مشکل برای یوتاب وب و سایر کاربران، کلیه مسئولیت و خسارت های احتمالی آن را پذیرا باشد . توجه نمایید نام و نام خانوادگی کاربر که در هنگام خرید اشتراک و خدمات سایت درج میکند پس از تهیه سایت قابل تغییر نیست و فقط درصورت نیاز کاربر میتواند شماره موبایل خود را از طریق ویرایش کاربری تغییر داده و فورا تغییر شماره تماس خود را از طریق تیکت به اطلاع یوتاب وب برساند و همچنین درصورت نیاز به تغییر ایمیل نام کاربری سایت خود، تنها از طریق ارسال درخواست در بخش تیکت در پنل مدیریت خود امکان تغییر آن وجود دارد.
  6. کاربر متعهد میشود که از نگهداری اطلاعات مهم و محرمانه بر روی سرورهای یوتاب خودداری نماید و هیچ اطلاعات و فایل محرمانه ای را روی سرور های یوتاب آپلود نکند. در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن بر عهده کاربر است.همچنین چنانچه اطلاعات سایت کاربر به هر طریقی مانند استراق سمع دزدیده شود یوتاب وب مسئولیتی در قبال اطلاعات و امنیت اطلاعات در سرورهای خود نمی پذیرد و کلیه مسیولیتهای آن برعهده کاربر است.
  7. کاربر متعهد می شود چنانچه درخواست ارسال رمز عبور از طریق پیامک و یا پست الکترونیکی را می دهد ، پس از دریافت رمز و ورود به پنل مدیریت وب سایت رمز عبور وب سایت خود را تغییر داده و در درج رمز عبور قوی برای وب سایت خود و حفظ و نگهداری آن کوشا باشد .
  8. یوتاب وب متعهد به قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران بوده و کاربران یوتاب وب متعهد می شوند که از درج مطالب و تصاویر غیر اخلاقی و خلاف شئونات جمهوری اسلامی ایران در سایت خودداری نمایند.در صورت مشاهده هرگونه تخلف وب سایت مذکور حذف و مسدود می گردد.  
  9. یوتاب وب مالک تمامی کدها، اسکریپت‌ها، سورس‌ها، هاست و سرورها و مستندات مربوط به سرویس‌هایش است و هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز به کدها یا سایر بخش‌های متعلق به یوتاب وب ممنوع بوده و می‌تواند منجر به اقدامات قانونی شود و همچنین در اختیار هیچ مجموعه‌ای و کاربری قرار نمی‌دهد.
  10. یوتاب وب حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاه های قضایی و دولتی، ضروری می داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید یوتاب وب در هر زمان برای خود محفوظ می دارد.
  11. توجه نمایید کلیه پنل هایی که توسط یوتاب وب در اختیار شما قرار میگیرد از موارد محرمانه بین یوتاب وب و کاربر میباشد و در اختیار قرار دادن آنها به شخص یا اشخاص دیگر در صورت مشاهده ،باعث مسدود شدن سایت کاربر میگردد و تنها توسط ارسال تعهد نامه کتبی باز میگردد.توجه کنید در صورت تکرار این مورد امکان باز گشایی مجدد وجود ندارد. درصورت فراموشی کلمه عبور پنل مدیریت، کاربر تنها از طریق درخواست " رمز عبورم را فراموش کرده ام " امکان اعلام رفع مشکل را دارد و یوتاب وب تنها توسط پست الکترونیکی و پیامک به ایمیل و شماره مدیر سایت، رمز عبور جدید را در اختیار کاربر قرار می دهد و بدلیل مسائل امنیتی امکان ارسال اطلاعات کاربری از طرق دیگر میسر نمی باشد .
  12. پشتیبانی یوتاب وب تنها شامل موارد ذکر شده در صفحه انواع پشتیبانی می باشد و درخواست هر نوع پشتیبانی خارج از موارد ذکر شده باید از طریق راه های ارتباطی یوتاب وب اعلام گردد. همچنین چنانچه در اطلاعات و تنظیمات سایت خللی ایجاد شود که ناشی از ضعف اطلاعاتی کاربر و خطا در انجام تنظیمات یا بارگذاری فایل ها از جانب وی باشد ، یوتاب وب هیچ گونه مسئولیتی را نپذیرفته و تنها در حد امکان کاربر را در رفع مشکل پیش آمده راهنمایی می نماید .
  13. سایت ها تنها بر روی سرورهای اختصاصی یوتاب وب قابل استفاده می باشند و امکان انتقال سایت به هاست یا سرور کاربران و تغییر فضای میزبانی وب سایت ها به هیچ عنوان وجود ندارد و همچنین مشکلات سرور و شبکه به یوتاب وب مرتبط نمی باشد.
  14. چنانچه کاربر از فضا و امکانات تخصیص داده شده به وی ، در جهت اعمالی نظیر : هک ، نفوذ، ذخیره و ارسال ویروس و نرم افزارهای مخرب و تمامی اعمال دیگری که اعمال خرابکارانه محسوب شده و باعث خلل در عملکرد و حقوق دیگران میشود، استفاده نماید، باعث قطع سرویس دهی به وی خواهد گردید .
  15. استفاده از بازدید های فیک (fake) توسط ربات و نرم افزارهای افزایش بازدید ممنوع است و تشخیص اینکه بازدید فیک انجام شده ، توسط تیم یوتاب وب می باشد . درصورت مشاهده ، وب سایت خاطی مسدود شده و شامل جریمه میگردد . مبلغ جریمه وب سایت خاطی حداقل از یک میلیون تومان شروع و تا میزان براورد شده توسط یوتاب وب متغییر خواهد بود. لازم بذکر است رفع مسدودیت تنها با ارسال تعهدنامه کتبی به ایمیل info@utabweb.net و پرداخت مبلغ جریمه امکان پذیر است. همچنین یوتاب وب برای سیستم ها و سایت های با بازدید متوسط طراحی شده است و درصورتیکه سایت بزرگ و بسیار بزرگ نیاز دارید قبل از خرید حتما از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید . درصورت تکرار این امر ، وب سایت قابل رفع مسدودیت نخواهد بود و حذف می گردد. بازدید هایی که از طریق تبلیغات انبوه در شبکه های اجتماعی انجام می شود مصداق بازدیدهای فیک را دارد و کاربر موظف است تبلیغات خود را بصورت مدیریت شده و در بازه های زمانی لیست بیشتری انجام دهد و درصورت عدم رعایت شامل جریمه و برخورد بازدیدهای فیک می گردد .
  16. کاربر متعهد می شود برای حفظ امنیت سرور ، از استفاده از هرگونه نرم افزار و اسکریپت های ناامن و هرگونه عمل مخربی که باعث استفاده بیش از حد و یا تخریب منابع اشتراکی سرور نظیر پردازنده و حافظه جانبی شود ، خودداری نماید . لازم بذکر است در صورت مشاهده هریک از موارد فوق اخطارهای لازمه جهت حذف آنها به کاربر داده شده و یا ممکن است در صورت لزوم بدون اخطار قبلی نرم افزار یا اسکریپت حذف گردد . همچنین توجه نمایید حجم هر بسته ارسالی روی سرور حداکثر 60 مگ می‌باشد. در صورت نیاز به فایل های حجیم از یوتاب وب مشورت بگیرید. عدم توجه به اخطار ها و مقررات در این زمینه ممکن است منجر به قطع سرویس دهی به کاربر گردد .
  17. کلیه پک های پیامکی و پست الکترونیکی که کاربران با هزینه تهیه می نمایند، جنبه خدماتی داشته و کاربر متعهد می شود از ارسال هرگونه پیام های تبلیغاتی ، ارسال هرزنامه و یا تعداد زیادی ایمیل و پیامک به طور همزمان به هر قصدی خودداری نماید . در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه ، سرویس دهی فوق برای کاربر مسدود می گردد . یوتاب وب ارائه دهنده پنل پیامک برای ارسال انبوه نمی باشد و فقط برای ارسال از طریق apiهای سایت در اختیار کاربران قرار می گیرد .
  18. چنانچه به موجب این توافق از جانب کاربر خسارتی به یوتاب وب یا شخص ثالث وارد آید، کاربر ضامن جبران خسارت می باشد. بدیهی است شرایط این ماده جدای از ماده جرایم این توافق است و قابل پیگیری در مراجع ذیصلاح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
  19. یوتاب وب هیچگونه خسارتی تحت هیچ شرایطی بابت بروز مشکلات احتمالی از جمله مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و یا شبکه ای که منجر به حذف، تخریب، تغییر اطلاعات و یا از کار افتادن یا متوقف شدن سایت کاربران گردد، پرداخت نخواهد کرد.
  20. یوتاب وب متعهد میگردد درصورت از دست رفتن سایت و سرویس های دریافتی کاربر از یوتاب وب، یک سایت خام از نوع سایت کاربر به او تحویل دهد و موارد محتوا گذاری و درج اطلاعات و تهیه افزونه ها و سرویس های اضافه بر برعهده خود کاربر خواهد بود و یوتاب وب هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خسارت مازاد بر ارایه یک سایت خام نخواهد داشت.
  21. درصورتیکه کاربر بر روی سایت خود درگاه پرداخت فعال کرده است، متعهد میشود صحت پرداخت را قبل از ارسال کالا یا انجام خدمات، از طریق پنل درگاه بانکی ارائه شده توسط بانک یا درگاه های واسط چک نماید و گزارش های داده شده در پنل مدیریت سایت، ملاک صحت پرداخت نیستند و یوتاب وب هرگونه تناقض در اطلاع رسانی های پرداخت در سایت با پنل درگاه بانکی را برعهده نمیگیرد و چک کردن صحت پرداخت بر عهده کاربر است. درصورتیکه از این جهت خسارتی بر کاربر وارد آید، این خسارت بر عهده خود کاربر است.
  22. یوتاب وب مسئولیتی در مورد تحویل و تامین کالا یا خدمات خریداری شده توسط سایر اشخاص در سایت های ساخته شده با یوتاب وب ندارد.
  23. کاربر موظف است در پیش از تاریخ انقضای سایت خود ، نسبت به تمدید آن از طریق پنل مدیریت سایت خود اقدام نماید. در صورت عدم تمدید ، سایت بصورت اتوماتیک غیر فعال شده و ورود کاربر به پنل مدیریتی سایت نیز مسدود می گردد . در این مرحله مبلغ 40 هزار تومان به عنوان جریمه رفع مسدودیت سایت از کاربر دریافت می گردد . لازم بذکر است سایت مسدود شده تنها به مدت 40 روز پس از تاریخ انقضا امکان تمدید مجدد دارد و پس از این مدت سایت بصورت اتوماتیک حذف شده و به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و یوتاب وب هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات حذف شده نداشته و کلیه خسارات و عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر می باشد. لازم بذکر است کاربر می تواند از طریق ارسال ایمیل درخواست حذف وبسایت به info@utabweb.net از طریق ایمیلی که وب سایت را با آن تهیه نموده است ، درخواست حذف وب سایت و مسدود کردن کاربری خود را ارسال نماید . بدیهی است در اینصورت نیازی به گذر این مدت 40 روزه نمی باشد و وب سایت حذف می گردد. لازم بذکر است پس از حذف وب سایت به هیچ عنوان امکان بازگرداندن سایت و محتوای آن وجود ندارد . توجه نمایید درصورت حذف سایت، امکان بازگرداندن اطلاعات سایت و فعال نمودن مجدد سایت حتی با داشتن بکاپ وجود ندارد. درصورتیکه نیاز به سایت دارید مجدد یک سایت را از ابتدا خریداری و بصورت دستی محتوا گذاری نمایید.
  24. کاربر متعهد میگردد درصورت عدم تمدید سایت و حذف آن، حتما dns های یوتاب وب را از روی دامنه خود حذف نماید. درصورت بروز هرگونه مشکل و یا خسارت بدلیل عدم برداشتن dns های یوتاب به کاربر و یا شخص ثالث، کلیه عواقب آن برعهده کاربر بوده و یوتاب وب مسئولیتی نمی پذیرد.
  25. قیمت تمدید وب سایت ممکن است با توجه به شرایط مختلف با افزایش روبرو شود . هزینه پرداختی برای تمدید وب سایت برای کلیه وب سایت ها به مبلغ جدید اعلام شده می باشد و قیمت اعلام شده در زمان طراحی وب سایت ارزش خود را از دست می دهد .
  26. ssl های نصب شده توسط یوتاب وب از نوع رایگان بوده و هزینه دریافتی برای نصب ssl آن بر روی سرور است.
  27. رسالت یوتاب وب ارائه خدمات به بهترین نحو به کاربران خود می باشد. اما در شرایط اضطراری نظیر سیل، زلزله، آتش سوزی، جنگ، هرج ومرج، اعتصاب، تحریمهای بین المللی، تغییر قوانین و رویکردهای حکومت، اشکال در تجهیزات مخابراتی و هرگونه شرایط اضطراری دیگر که خارج از کنترل یوتاب وب بوده و باعث اختلال، قطع موقت و یا دائم خدمات و محصولات یوتاب وب گردد، خارج از تعهد و مسئولیت یوتاب وب بوده و کاربر موافقت می نماید یوتاب وب را برای این گونه مشکلات، مسئول نمی داند. همچنین توجه نمایید تهیه بک آپ از اطلاعات بصورت ماهانه یا سالانه بر عهده کاربران بوده و یوتاب وب هیچ گونه تعهدی در صورت از دست رفتن اطلاعات کاربران بر عهده نمیگیرد. زیرا مشکلات سخت افزاری در سرورها امری جداناشدنی از سیستم هستند و ممکن است حتی برای سرورهای یوتاب وب نیز اتفاق بیافتد. بنابراین کاربران می توانند بصورت ماهانه یا سالانه درخواست داده تا بک آپ اطلاعات سایت آنها را بصورت فایل زیپ و قابل دانلود به آنها ارائه داده شود.توجه نمایید درصورت درخواست بک اپ، فضای سایت حتما باید حداقل به اندازه حجم فضای پر شده وب سایت، فضای خالی داشته باشد تا امکان بک آپ گیری و آپلود آن بر روی سایت کاربر وجود داشته باشد.لازم بذکر است بررسی صحت فایل بک اپ برعهده کاربر است و یوتاب وب هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد. همچنین توجه نماییددرصورتیکه ایمیل مربوط به سایت خود را تهیه نموده اید،  همیشه یک نسخه از ایمیل های دریافتی یا ارسالی خود نزد خود نگاه دارید.همچنین در صورت حذف اطلاعات از سایت توسط کاربر این اطلاعات قابل بازیابی نمیباشد پس در حذف اطلاعات خود دقت نمایید و استفاده از بکاپ فقط در مواقع ضروری کارایی دارد که اطلاعات هارد های سرور از دست رفته است و مشکلی کلی برای کل سرور پیش آمده باشد .
  28. در صورت مهاجرت به سیستم‌های دیگر و یا عدم تمدید اشتراک کاربر، فقط اطلاعات پایه همچون لیست محصولات، مشتریان، تصاویر را در قالب یک فایل اکسل پس از گذشت ۷ روز کاری بعد از درخواست از طریق تیکت، دریافت خواهید کرد، لازم به ذکر است یوتاب هیچ‌گونه مسئولیت فنی و غیر فنی در قبال نحوه‌ی انتقال اطلاعات فروشگاه را به هیچ پلتفرم آنلاین و آفلاینی ندارد.
  29. به دلیل اینکه ایجاد سایت بصورت آنی و آنلاین می باشد و خرید اشتراک به منزله خرید از ماشین های فروش مستقیم کالا و خدمات است، ودر لحظه سایت را برای شما ایجاد میکند، همچنین وب سایت تحویل داده شده به کاربر دقیقا مانند نمونه ایست که کاربر هنگام ثبت نام مشاهده می نماید و همچنین بعد از ایجاد وب سایت فضای ایجاد شده در دیتابیس و دیگر بخش های سرور قابل بازگشت نیست ، به این جهت امکان بازگشت وجه واریزی کاربران وجود ندارد حتی اگر کاربر اعلام نماید نوع وب سایت خود را به اشتباه انتخاب نموده است. در صورتیکه کاربران خواهان پایان کار با سایت باشند می توانند درخواست مسدود شدن و حذف وبسایت و کاربری خود را از طریق ایمیلی که با آن سایت را تهیه کرده اند ، به ایمیل info@utabweb.net ارسال نماید. لازم بذکر است پس از حذف وب سایت به هیچ عنوان امکان بازگرداندن سایت و محتوای آن وجود ندارد .  پس در هنگام خرید دقت لازم را به عمل آورید.
  30. با توجه به اینکه یوتاب وب سایت ها را بر اساس درخواست هر کاربر و با مشخصات او و بلافاصله پس از درخواست کاربر بصورت آنلاین ایجاد می نماید و امکان تغییر در سایت ایجاد شده وجود ندارد، پس از ارائه خدمات قابلیت بازگشت آن از جانب کاربر نبوده و در نتیجه امکان بازگشت مبلغ به کاربر وجود ندارد.لازم بذکر است امکان تغییر نوع وب سایت به نوعی دیگر امکان پذیر نبوده و تنها امکان تغییر قالب از بین همان نوع وب سایت وجود دارد.
  31. تمامی امکانات درج شده در قسمت امکانات سایتها، پس از ایجاد سایت به کاربر ارائه می شود . بدیهیست چناچه کاربر نیاز به امکاناتی خارج از لیست امکانات ذکر شده بر روی سایت داشته باشد ، درخواست خود را از طریق بخش پشتیبانی تیکت در پنل مدیریت سایت خود ارائه می کند و درخواست کاربر پس از امکان سنجی و براورد هزینه و بصورت سفارشی در صورت موافقت کاربر توسط یوتاب وب انجام می گردد . بدیهیست این سفارشی سازی ها شامل هزینه می باشد و هزینه آن توسط تیم یوتاب وب تعیین می گردد . 
  32. توجه نمایید تغییرات و سفارشی سازی سایت های کاربران ، بصورت برون سپاری انجام می گردد و یوتاب وب تنها ناظر و ضامن انجام آن می باشد . به همین دلیل درصورتیکه تمایل دارید برای تغییرات خود فاکتور دریافت نمایید، این فاکتور باید از طرف فردی که برون سپاری به آنها سپرده شده است صادر گردد ، بنابراین حتما قبل از واریز وجه مربوط به انجام تغییرات و درخواستتان، تمایل به دریافت فاکتور را در بخش پشتیبانی تیکت در پنل مدیریت خود ذکر نمایید، در غیر اینصورت از ارائه هر نوع فاکتور پس از انجام سفارشی سازی معذوریم .
  33. سایت های تحویل داده شده با مشخصات پیشفرض است. کاربر متعهد می گردد که تمامی اطلاعات پیشفرض حذف و اطلاعات خود را درج نماید . لازم بذکر است یوتاب وب هیچ مسئولیتی بابت فعال شدن api ها، اسکریپت‌ها وخدمات سایت های دیگر نظیر دیجی کالا، نجوا، یوتیوب و ... بر روی سایت کاربران ندارد و تضمینی در این بابت نمیدهد.
  34. یوتاب وب تنها از طریق راه های تماس مندرج در سایت www.utabweb.net با شما تماس می گیرد و کلیه خبر رسانی ها و صفحات اجتماعی با نام یوتاب وب که در سایت www.utabweb.net ذکر نشده باشد از جانب یوتاب وب نبوده و فاقد هرگونه اعتبار می باشد و یوتاب وب هیچ گونه مسئولیتی را در قبال آنها ندارد .لازم بذکر است خدمات یوتاب وب مجازی بوده و هیچ گونه خدمتی بصورت حضوری به کاربران ارائه نمیشود. درصورت نیاز به جلسه حضوری، پس پرداخت هزینه ، زمان و مکان برقراری جلسه به کاربر اعلام می گردد.
  35. در صورت بروز هرگونه اختلاف در رابطه ی بین کاربر و یوتاب وب ، مورد اختلاف توسط مراجع ذی صلاح استان قم به عنوان داور مرضی الطرفین بررسی و نتیجه برای طرفین لازم الاجرا می باشد.
  36. یوتاب وب هیچ گونه نمایندگی فروش ندارد و هرگونه فروش وب سایت با عنوان نمایندگان یوتاب وب از جانب یوتاب وب فاقد اعتبار می باشد و بدیهیست تمامی مسئولیت های آن بر عهده فروشنده کالا و خدمات و کاربر می باشد . لازم بذکر است درصورتیکه یوتاب وب نماینده فروش بپذیرد ، نام نمایندگان مجاز خود را بر روی صفحه اصلی سایت به اطلاع عموم می رساند .
  37. هرگونه توهین و بی احترامی به پشتیبانان و پاسخگویان تیم یوتاب وب از جانب کاربران ، باعث سلب امتیاز برای کاربر مذکور می گردد و هیچ گونه مبلغی برگشت داده نمیشود.
  38. یوتاب فروش دامنه ندارد و فقط به عنوان واسطه از طرف کاربر و به درخواست کاربر وتنها برای سایت‌هایی که با سایت ساز یوتاب طراحی شده اند، دامنه را درسایت های فروش دامنه ثبت میکند و هیچ ضمانتی مبنی بر قبولی نام دامنه درخواستی کاربر نیست. کاربر متعهد میشود پس از انجام ثبت دامنه توسط یوتاب وب، رمز عبور کنترل پنل های دامنه خود را تغییر دهد و کلیه مسئولیت های دامنه خریداری شده را برعهده بگیرد. لازم بذکر است پرکردن فرم درخواست ثبت دامنه توسط یوتاب به منزله درخواست خرید دامنه ، ست کردن ns و پارک دامنه در سایت کاربر بوده و همچنین به معنای پذیرش کلیه قوانین و نکات مندرج در فرم درخواست ثبت دامنه توسط یوتاب است.اطلاعات دامنه ثبت شده از طریق شماره پیگیری فرم درخواست دامنه و ایمیلی که با آن دامنه ثبت شده است برای کاربر ارسال می گردد.تمدید دامنه در سال های آینده برعهده کاربر بوده و حفظ و نگهداری اطلاعات ثبت دامنه جهت تمدید در سال های آینده بر عهده کاربر است و یوتاب وب مسئولیتی در قبال گم کردن اطلاعات و یا فراموشی آن ندارد.
  39. یوتاب وب تنها برای سایت‌هایی که با سایت ساز یوتاب طراحی شده اند و فقط به درخواست کاربر، اقدام به گرفتن نماد اعتماد برای کاربران می کند. یوتاب وب تنها اقدام به اخذ نماد خاکستری میکند . پر کردن فرم درخواست اخذ نماد اعتماد توسط یوتاب وب به معنای داده شدن نماد به کاربر نیست و بنابه هر دلیلی به صلاحدید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نماد اعتماد به کاربر تعلق نگیرد، یوتاب وب مسئولیتی را نمی پذیرد و هزینه ای بازگشت داده نمی شود. لازم بذکر است پرکردن فرم درخواست اخذ نماد اعتماد توسط یوتاب به منزله درخواست اخذ نماد، انجام تاییدیه فنی نماد و درج کد نماد در سایت کاربر بوده و همچنین به معنای پذیرش کلیه قوانین و نکات مندرج در فرم درخواست اخذ نماد اعتماد توسط یوتاب است. همچنین کاربر متعهد میشود پس از انجام مراحل اخذ نماد توسط یوتاب وب، رمز عبور کنترل پنل امتا و نماد اعتماد خود را تغییر دهد و کلیه مسئولیت های ناشی از نماد اخذ شده را برعهده بگیرد.اطلاعات نماد اخذ شده از طریق شماره پیگیری فرم درخواست نماد و ایمیلی که با آن نماد اخذ شده است برای کاربر ارسال می گردد. تمدید نماد در سال های آینده برعهده کاربر بوده و حفظ و نگهداری اطلاعات ثبت نماد جهت تمدید در سال های آینده بر عهده کاربر است و یوتاب وب مسئولیتی در قبال گم کردن اطلاعات و یا فراموشی آن ندارد.
  40. درصورت خرید پک محتوایی یا سئویی ارائه شده توسط یوتاب وب، کاربر میبایست حداکثر ظرف مدت 2 هفته کلیه مطالب خود را در فرمت خواسته شده به پشتیبانی یوتاب وب ارائه نماید. درصورت عدم ارسال اطلاعات خواسته شده در بازه زمانی یاد شده توسط کاربر، پک محتوایی یا سئویی از گارانتی اجرا خارج شده و با توجه به اینکه با هر پک رزرو شده نوبت پک دیگری از دست می رود و همچنین پشتیبانان یوتاب وب زمان لازم جهت پیگیری دریافت اطلاعات از کاربر را می گذارند، طبیعیست پس از این مدت مبلغی عودت داده نمیشود. مسئولیت کلیه مطالب درج شده در سایت و محتواهای ارسالی توسط کاربران و مطالب تولید شده توسط پشتیبانی یوتاب وب و بررسی صحت و قانونی بودن مطالب درج شده و تولید شده بر عهده کاربر بوده و یوتاب وب مسئولیتی در زمینه محتواهای درج شده در پک محتوایی و سئویی را نمی پذیرد. بطور کلی یوتاب وب مسئول محتوای سایت کاربران نبوده و درج محتوا توسط یوتاب وب در سایت کاربران، هیچ مسئولیتی را در مورد محتواهای سایت کاربران برای یوتاب وب ایجاد نمیکند و تمامی مسئولیت های ناشی از آن بر عهده کاربر است. کاربر متعهد میگردد مطالب درج شده را بررسی نموده و درصورت نیاز به تغییر در مطالب درج شده توسط یوتاب وب، کاربر 72 ساعت پس از تحویل فرصت دارد تا بصورت لیست کلیه تغییرات را برای پشتیبانی یوتاب وب ارسال نماید و پس از گذشت این زمان هر گونه تغییر در محتوا برعهده خود کاربر بوده و درصورت تمایل به انجام توسط یوتاب وب مجدد نیاز به تهیه پک محتوایی و سئویی می باشد. همچنین یوتاب وب در پک های سئویی و محتوایی هیچ تضمینی برای قرارگیری سایت کاربر در صفحات بالایی گوگل ندارد و ممکن است برای رسیدن به این هدف نیاز به گرفتن چندین پک باشد.
  41. توجه نمایید قبل از خرید مطالعه بخش های پرسش های متداول،  تعرفه ها، امکانات، آموزشهای سایت و مشاهده فیلم های معرف پنل مدیریت سایت انتخابی کاربر(که هم در امکانات و هم در صفحه آموزش ها وجود دارد) الزامی است و خرید کاربر به منزله مطالعه کامل تمامی بخش های یادشده بوده و کاربر متعهد میگردد که در صورت بروز هر گونه ابهام در مورد سایت، قبل از خرید، تمامی ابهامات خود را توسط پشتیبان های یوتاب وب برطرف نماید و خرید کاربر به منزله نداشتن هیچ گونه ابهامی در مورد سایتی که تحویل می گیرد است.
  42. ضوابط و قوانین یوتاب وب براساس قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است بدیهی است در صورت تغییر در قوانین جمهوری اسلامی ایران یوتاب وب حق تغییر قوانین و مقررات را دارا می باشد. همچنین یوتاب وب مجاز است با عنایت به شرایط و سیاست های کاری خود، در صورت نیاز بندهای توافق را اصلاح نماید. تغییرات به محض به روزرسانی و اطلاع به کاربر، اجرایی خواهد شد و ادامه همکاری کاربر به منزله پذیرش تغییرات خواهد بود. یوتاب وب مسئولیتی در خصوص عدم توجه و یا عدم مشاهده اطلاع رسانی قوانین توسط کاربر نخواهد داشت. همچنین کاربر متعهد میشود قبل از تمدید محصولات و خدمات خود ضوابط را مطالعه کند و با تغییرات انجام شده در این ضوابط و قوانین موافقت نموده و کلیه محدودیتهایی را که پس از اعمال این تغییرات ایجاد میشود رعایت نماید.
  43. خرید اشتراک سایت و خدمات از یوتاب وب، به منزله شروع توافق و بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و قوانین یوتاب وب بوده و نیاز به امضای کاربر ندارد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات است. کاربر متعهد میگردد در هنگام تمدید سایت حتما این صفحه را مطالعه نموده و تمدید سایت توسط کاربر ، به منزله قبول و پذیرش کلیه قوانین مندرج در این صفحه است.
  44. رعایت تمام موارد ذکر شده دربالا برای کاربران یوتاب وب جاری و لازم الاجرا میباشد و نقض قوانین توسط کاربر ، موجب سلب امکان خدمات دهی از سمت سایت ساز یوتاب وب میگردد.
menusearch