025-32918746 ورود
تعرفه هاقالب هاامکانات

درباره ی یوتاب وب


درباره یوتاب | سایت ساز یوتاب

 

معرفی یوتاب

در ابتدا از سال 1386 کار خود را با طراحی سایت توسط cms های آماده شروع کردیم اما از آنجا که این نوع سایت ها جوابگوی خواسته ها و اهداف مهندسین جوان مانبود تصمیم به طراحی و ساخت نرم افزار سایت ساز با طراحی و تولید قدرتمند با امکانات پیشرفته و امنیت بالا نمودیم و اینگونه سایت ساز یوتاب در سال 1390 متولد شد. سایت ساز یوتاب نگارش شده با زبان برنامه نویسی asp.net بوده و با پایه امنیتی فوق العاده بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفت.

 

یوتاب در گذر زمان

از آنجا که پایه های فعالیت خود را بر رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم و همواره مشتریان محصولات و خدمات خود را همچون عضوی از خانواده خود می دانیم ، پیوسته به فکر ارتقای سطح کیفیت نرم افزاری و خدمات خود بوده واز این رو همواره از فناوری های بروز و نو برای این کار استفاده می نماییم و در حد توان خود محصولات و خدمات مناسبی را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم. بنابرین ورژن جدید سایت ساز یوتاب را در سال 1391 وارد بازار نمودیم که امکانات بسیار قدرتمند و کارایی را به سایت ساز اضافه نموده و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است.
در سال 1392 سایت ساز یوتاب را با هدف فراهم کردن امکان طراحی وب سایت برای اشخاص ، شرکت ها و سازمان ها با صرف حداقل هزینه و زمان و با حفظ کیفیت بالا، فعالیت خود را در قالب " سایت آسان وب سایت " ارتقا دادیم. در ورژن جدید سایت ساز یوتاب کلیه سایت ها با طراحی برنامه های بهینه سازی شده امکان مدیریت سایت ها را با حداکثر کارآیی به مشتریان می داد و مشتریان براساس پوسته های طراحی شده در انواع نمونه سایت ها ،سفارش خود را از طریق سایت ارسال می کردند و سایت ها حداکثر تا مدت یک هفته در اختیار مشتریان قرار می گرفت و با توجه به اینکه تمامی برنامه ها و نرم افزارها کاملا بومی بوده و توسط متخصصین یوتاب نوشته شده امکان اعمال تغییرات و افزودن امکانات به وب سایت ها و سفارشی سازی سایت ها طبق درخواست مشتری نیز بدون هیچ دغدغه از طریق پشتیبانی آنلاین امکان پذیر بود. همچنین امکان تغییر ظاهر سایت با استفاده از گالری پوسته ها و کلیه خدمات تامین محتوا برای سایت ها نیز در اختیار مشتریان قرار گرفت . همچنین بروز رسانی و عیب یابی رایگان سیستم نرم افزاری از دیگر   ویژگی های آسان وب سایت بود.
با توجه به حجم زیاد متقاضیان وب سایت از پروژه آسان وب سایت و همچنین اینکه در مدت یک هفته برای خدمت رسانی به این تعداد از مشتریان کار بس دشوار و زمانگیری شده بود ، تیم برنامه نویسی و متخصص ما تصمیم گرفتند فاز جدیدی از پروژه سایت ساز یوتاب را وارد بازار نمایند.

 

ورژن جدید سایت ساز یوتاب


مفتخریم به اطلاع برسانیمدر ورژن جدید سایت ساز یوتاب کلیه مراحل ثبت نام ، سفارش و تحویل سایت تنها در 3 مرحله ساده ، سریع و آسان و با حداقل هزینه انجام می گیرد و تحویل سایت در لحظه ثبت سفارش اتفاق می افتد و این تحولی عظیم در سیستم طراحی سایت کشور می باشد.
سایت ساز یوتاب یکی از بهترین نمونه های سایت ساز در جهان می باشد . این سایت ساز به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا همیشه یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید. سایت ساز یوتاب یک محصول کاملا ایرانی و بومی است که حاصل تلاش گروهی از مهندسین جوان و مجرب می باشد که با همت و تلاش خود توانسته اند آن را به بهره برداری برسانند. در سایت ساز یوتاب تلاش شده است تا هر آنچه شما از یک سایت خوب می خواهید گنجانده شود .
برنامه نویسی قوی این سایت ساز و نرم افزارهایی که در آن بکار رفته است ، باعث می شود تا عملیاتی مطلوب در رابطه با مهندسی سئو بر روی سایت شما صورت گرفته و حضور شما را در موتورهای جستجو بهینه کرده و میزان بازدیدکنندگان و ورود به سایت شما روزبروز افزایش یابد و این مزیتی است که براحتی در اختیار هیچکس قرار نمی گیرد.
داشتن یک سایت خوب اولین و مهمترین گامی است که شما برای ورود به دنیای مجازی باید بردارید. یوتاب وب شما را در این مهم همراهی می کند.
پس همین حالا شروع کنید ، ثبت نام کنید و پس از انتخاب یک قالب از میان گالری پوسته های زیبا و حرفه ای یوتاب سایت خود را، بصورت کاملا فول امکانات ، در همان لحظه تحویل بگیرید .
با خیالی آسوده به خانواده یوتاب وب بپیوندید و با آسودگی کامل در دنیای مجازی گام بردارید. در تمامی لحظات از طریق پاسخگویی آنلاین در کنار شما هستیم.

 

یوتاب وب تنها مرجع طراحی سایت آنلاین کشور
menusearch